JUST START 1st CLASS AFTER SABAH TRIP

WOOOHHH.....dah agak lama aku x post apa2 dlm blog aku ni....bukan nya apa, sbb x larat nak tekan butang keyboard...puasa la katakan..HAHAHAHA...Tatkala org dok sebuk2 jumpa mdm shikim tanya pasal research dlm class ni, aku ngan selamba nyer buat post blog ni...

Aku just nak bgtau sini yang aku baru je balik dr trip ke SABAH....4 hari 3 malam. Seronok giler aku jalan-jalan kat sana. tambah plak bulan2 pose ni, bertambah2 seronok lagi la aku jalan2...Smpai x nak b'buka pun ada aku rasa.

Benda yg paling best kat Sabah is berbuka awal...kul 6.20 dah b'buka... WARGHHH...HAHAHAHA!!!

Tmpt yang paling BEST aku gi kat sana ialah melawat sekolah yg hampir runtuh...best woooo... bole nampak retak sana-sini. Jalan pun kene hati2, bole bawa maut kalu silap langkah...

LASTLY, aku nak ucapkan SELAMAT B'PUASA walaupun tinggal kurang 7 hari lagi kita nak raya....

2 comments:

Ain said...

salam...oooo...berani2 ye update blog time mdm syikim... patut r kusyuk je ngadap laptop... ingatkan buat research...hi3, tp xpe kot sebab hang dah buat byk...

bob_arie said...

mmg berani....hahahaa.....tp kalu kantoi, mampos. research aku mana siap lg, aku rasa hg punya lg byk dr aku