SETELAH SEMINGGU BERAYA

Sedar x sedar, dah seminggu kita beraya. cepat jer masa berlalu....puasa haritu pun rasa macam sekelip mata je b'lalu...So kesempatan ini aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA , MAAF ZAHIR & BATIN kpd semua sedara mara aku, sahabat2 aku & kepada smua pengunjung blog aku ni....(maap la ye, aku ni malas sket nak update blog ni...)

Untuk raya kali ni, aku rasa agak sedih sket pasal raya ni merupakan raya terakhir aku untuk dapat duit raya...Tahun depan kena bagi duit raya la plak..WAAAA...!!! Banyak gak laa collection duit raya aku tahun nie..ade la sekitar RM300...HAHAHA...!!!

Lastly, kepada sedara mara, rakan2 & jiran2 yg melangsungkan majlis perkahwinan semasa cuti raya baru2 ni, aku nak ucapkan selamat pengantin baru...semoga kekal hingga ke akhir hayat...

5 comments:

Unknown said...

aku???rm2 jer!!! huhuhu

Ain said...

ha'ah la bob...sekarang ni masa memg cepat je berlalu. die jeles ngan kita r...papepun, hepi hari raya

pandangan pertama said...

btl r bob.thn ni last dpt duit ry.tp,yg peliknye,thn ni jgk r sejarah duit raya terbyk dlm hidup aku.hehe...

min mohd said...

ak lg sediy bob, g raya umah org pnya la byk..tp collection duit raya hampeh tul, yg dpt cuma kuih raya jer...

budak2 kira duit raya,
Selamat Hari Raya.....

bob_arie said...

htmputih:kira ok la tu..dpt gak duit raya.

ain:betui tu

pdgn ptama:boleh la share sket duit raya tu ngan aku...hehe

min:aku pun tumpang sedih ngan nasib mu min.