Satu Masalah Selesai...

4th October 2009, disebabkn meeting hari raya yg memakan masa hampir 2 jam, maka lambatla aku pulang ke umah hari ni. aku bergegas pulang bila meeting off...ada perkara yang aku telah rancang dari semalam yg aku mesti lunaskan. Aku percaya yg menatang ini akan terus mengganggu diri aku selagi aku tidak selesaikan..tambah2 lg time buat asimen nih, mau gila aku kalu dia datang menyerang

Balik je umah, aku makan jap, pas tu terus bersiap utk meneruskan segala rancangan yang telah diaturkan...Tepat jam 4 petang (lebih kurang laa), aku sampai ke tempat yang dituju, klinik Pergigian Partap...tanpa melengahkn masa, dengan yakin serta jiwa yg tenang, aku melangkah masuk ke klinik...After one hour, aku kuar dr klinik dgn muka kebas sebelah, gigi graham hilang sebatang & 4 jahitan di gusi,(kejadian dalam klinik telah ditapis dan x kan disiarkn) terus aku gi ke PCDepot utk m'beli aksesori ext hd baru aku hehehe...Puas ati aku...

Dan sekarang, jam telah menunjukan hampir jam 9 malam, tapi aku masih x start lagi buat asimen...Dengan kepala yg kurang center sbb masih pusing ngan gigi yg kurang seimbang, aku masih blur lg nak buat asimen...huhuhu...harap2 aku bole siapkn asimen dengan baik buat last sem ni...

3 comments:

Cikgu Ije said...

patut la nampak bob tadi kat traffic light kb.. semangat pakai baju UH hitam merah tu~ ehe.

selamat buat assignment bob!

Unknown said...

satu keje ko tu cabut gigi ke g pc depot???he3...

Min said...

brani btul dr tu cabut gigi mu bob... kal0 ak, ak da sepak punggung dr tu smbil cabut gigi dia balik...
tp ak suspect r bob ni..dlm duk thn sakit sbb ubat bius da ilang effect, tp msh smpat ag merayau kt pc depot... ak rs bob spttnya xyah r mu g kt klinik gigi tuk cabut gigi, sblknya baek mu g kt pc depot suh dia implan cip intels quad professor dlm gusi mu tu...

(sowie bob trkomen byk..jgn slhkan ak bob sbb yg slh doktor gigi tu sbb bkn ak yg congkes gigi mu kuar tp doktor tu)