SETELAH SEBULAN BERGELAR GURU

Akhirnya, ada gak post baru dalam blog aku ni. Bukan apa, rumah aku baru je dipasang ngan streamyx hari ni. broadband celcom telah lama dibatalkn sbb line kat sini x da.
Setakat ni, hidup aku happy ja...x de tension2 lg. sek ok, ckgu2 ok, and bdk2 ok kut.

MATHS, PJK, PSV, K.TEMPATAN-Tu je subjek yg berlegar2 dlm otak aku...perangai budak2, bole tahan la...

Guru SPBT, S/U Kokurikulum - 2 jawatan yg aku pegang setakat ni


SEKOLAHKU
TUNGGANGAN AKU HARI2


PELAN SK (LKTP) JENGKA 12

4 comments:

apistakkisah said...

wah....mantapnya jawatan :)

bob_arie said...

mantap pa...
letop ada la..hehehe

Ain said...

aku rase kete yg dibawa hr2 tu tertukar r

bob_arie said...

btul dah tu....mana ada tertukar2...siap dah langgar keta ckgu lain masa hari ke-4 bwk keta tuh....hahaha